10 inovatyvių grožio prekės ženklų, pastebėtų parodoje „Cosmoprof Bologna 2025“

Kaip ir kasmet, pasaulyje pirmaujanti grožio paroda Cosmoprof Worldwide Bologna, vykusi 2025 m. kovo 20–24 d., pristatė įspūdingą prekių ženklų ir inovacijų įvairovę iš viso pasaulio. Premium Beauty News atrinko dešimt išskirtinių pavyzdžių, kurie geriausiai atspindi pasaulinės grožio ir asmens priežiūros industrijos kūrybiškumą bei įvairovę.

Italų dekoratyvinės kosmetikos ženklas Mewe, pristatytas 2021 m., siūlo stilingai supakuotus, daugiafunkcius ir itin inovatyvius makiažo produktus. Vienas populiariausių – Magic Wand, kiaušinio formos kompaktinė priemonė, kuri iš kremo virsta pudra ir prisitaiko prie odos atspalvio dėka mikroinkapsuliuotų pigmentų. Kitas gaminys – Lip & Cheek Tint, kurio pH reaguojantys pigmentai taip pat prisitaiko prie individualaus odos tono. Tuo tarpu Mascara Regenerating Potion – tai juodos spalvos skystis, praturtintas augaliniais aliejais, kuris atgaivina išdžiūvusius arba pustuščius tušus ir suteikia jiems papildomo drėkinimo.

Kanados prekės ženklas AJ Sens, pristatytas 2023 m., siūlo specialius akinius makiažo entuziastėms. Iš titano pagaminti rėmeliai atsiskiria per vidurį, leidžiant vieną pusę naudoti akies makiažui atlikti, o vėliau – perjungti į kitą. Itin lengvi rėmeliai gaminami trijų skirtingų spalvų.

Rumunijos ženklas QPearl pristatė plastiko nenaudojantį sprendimą kūno priežiūros priemonėms, tokioms kaip dušo želė ar šampūnas. Marmuro dydžio perlų kapsulėse esančios veikliosios medžiagos yra apgaubtos lankstiu, baltyminės kilmės bioplastiku. Perlai neištirpsta nuo kelių lašų vandens – reikia šilto vandens srovės ir trinties. Juos tereikia patrinti tarp delnų po tekančiu vandeniu, kad išsiskirtų putos. Vienas perlas pakanka viso kūno ar vidutinio ilgio plaukų plovimui. Šiuo metu kuriama ir kūno losjono versija, o stende buvo pristatyti viešbučiams skirti perlų dozatorių maketai.

Ekologiškas nepriklausomas prekės ženklas Strome, startavęs 2024 m. pradžioje, siūlo aštuonių produktų liniją veido ir kūno priežiūrai. Produktai sukurti iš aukštos kokybės sertifikuotų ekologiškų medžiagų, tokių kaip šiaurinių uogų sėklų aliejus ir beržų sula. Pakuotės dizainas išskirtinis, o artimiausiu metu bus pristatyti trys kieti kvepalų balzamai su taukmedžio sviestu. Dalis pakuočių pagamintos iš grybų pluošto.

Korėjos ekologiškas grožio ženklas Urang pristatė naują funkcinių priemonių liniją – The Core by Urang, kuri susideda iš keturių produktų su itin koncentruotomis sudėtimis. Pavyzdžiui, Panthenol Milky Cream – tai serumo buteliuke pateikta kreminė losjono tekstūra, o Sea Kelp Soothing Toner su mėlynu atspalviu ramina odą dėka jūros dumblių ir žirnių ekstrakto.

Pritaikytos odos priežiūros tendencija neatslūgsta. Italijos ženklas Dermaself, įsikūręs Milane, specializuojasi aknės pažeistos odos priežiūroje. Jų AI algoritmas analizuoja komedonų kiekį, gylį, uždegimo lygį ir parenka individualų kremą. Klientai periodiškai kartoja analizę, kad formulė būtų atnaujinta pagal odos būklę. Be to, sistema siūlo ir kitų prekės ženklų sprendimus konkrečioms aknės rūšims.

Danijos parfumerijos namai Aerlig, debiutavę 2020 m., kuria prabangius kvapus jautriai ir alergiškai odai. Aromatai sukurti naudojant kviečių alkoholį – jis mažiau sausina odą, o sintetiniai kvapų molekulės sumažina alerginių reakcijų tikimybę. Aerlig kvapai jau atitinka naująjį ES reglamentą (2023/1545), reikalaujantį deklaruoti daugiau nei 80 alergenų. Dėl sintetinių ingredientų, kvapai taip pat nekelia fototoksiškumo grėsmės – tai ypač aktualu saulėtame klimate.

Emocinę gerovę propaguojantis prekės ženklas Happy Paul pristatytas 2022 m. Jų nuotaiką gerinantis kvapas jungia rausvųjų pipirų, bergamotės, mėtos, petitgrain, rozmarino ir jazminų natas bei medienos pagrindą. Kolekcijoje – septyni produktai: nuo prausiklių iki žvakių ir kvapų purškiklių. Visi kvepia originaliu Happy Paul kvapu.

Įkūrėjas Paul Gerrard pats kovojo su depresija nuo paauglystės, todėl jo tikslas – skatinti psichinę sveikatą per kasdienį rūpinimąsi savimi. 10 % pelno skiriama Didžiosios Britanijos organizacijai Young Minds, padedančiai vaikams ir jaunimui spręsti psichikos sveikatos problemas.

Austrų veido priežiūros ženklas Andmetics, startavęs 2024 m., pristatė daugiau nei 12 produktų – nuo kūno ir saulės priežiūros iki depiliacijos priemonių. Inovatyvūs produktai lengvai derinami su turimomis kosmetikos priemonėmis. Perkamiausias – HOCl Spray (hipochlorito rūgšties purškiklis), o šaldantis Magic Eye Stick – vos ne antroje vietoje. Prekės ženklas taip pat siūlo dvi bekvapes aukšto SPF priemones jautriai odai. Su prieinama kaina ir platinimu vaistinėse, Andmetics netrukus bus pristatytas kituose Vakarų Europos regionuose.

Nepriklausomas italų ženklas Fler buvo vienas pirmųjų unisex kūno plaukų šalinimo prekės ženklų, pasiūliusių prenumeruojamų skutimosi peiliukų paslaugą. Nuo 2021 m. įkūrėja Allegra Violante išplėtė asortimentą – naujausias produktas – gelio pavidalo šveitiklis, kuris kontaktuojant su vandeniu virsta pienišku skysčiu. Šveičia, drėkina ir lengvai nuskalaujamas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Reklama:
DAUGIAU STRAIPSNIŲ:
SKAITOMIAUSI:
Reklama: