/tema

Man nepatiko Romoje? Įspūdžiai iš kelionės į Italiją

Kai pasidalinau, kad su vyru lankysime Romą, sulaukiau daug teigiamo ryšio iš aplinkos – vieni išreiškė pavydą, kiti prisiminė savo susižavėjimą šiuo miestu, treti prisipažino svajojantys čia apsilankyti. Na, visokių iliuzijų buvau ir aš prisikūrusi iš aplinkinių nuomonių, filmų, o dar ir, žinoma, Pintereste daug Romos vaizdų prinaršiau. 😁

Kaip keliavome į Romą?

Keliavome savarankiškai, skridome lėktuvu, tiesioginis skrydis pirmyn ir atgal su Ryanair oro linijomis. Vežėmės vieną lagaminą, rankinį bagažą. Taip pat iš anksto nusipirkome pervežimo paslaugą iš oro uosto į viešbutį ir atgal, kad nereikėtų žioplinėti ir galvoti. Man labai patinka, kai viskas suplanuota ir einasi pagal planą. 😂🙏

Namų darbai

Iš tiesų šį kartą pasidariau daug mažiau namų darbų, negu, kai keliavome į Barseloną. Žinoma, peržiūrėjau kokios lankytinos vietos yra Romoje ir kokiais jos randasi adresais. Taip pat nusipirkome porą turų su gidu. Su gidais mes vaikščiojome po Koliziejų, Palatino kalvą ir Forumą. Taip pat nusprendėme, kad Vatikane (Bazilika, Sistinos bažnyčia ir Vatikano muziejai) mums taip pat gidas praverstų. Galiu pasakyti, kad jeigu ne gidai – ten tokiose erdvėse ir pasiklysti galima. Buvo tikrai daug įdomiau ir turiningiau, nei šiaip žioplinėti, nežinant net į ką atkreipti dėmesį.

Orai Romoje gegužės mėnesį

Kol skaičiavau dienas iki kelionės, Romoje buvo dideli karščiai, termometro stulpeliai ten siekdavo beveik +30 laipsnių karščio. Panikavau, kad bus labai karšta, todėl rūpinausi suknelėmis, SPF kremu. 😁 Kelionės dieną lijo pas mus Lietuvoje, o lietingą orą pranešė ir Romoje, tai teko dar prieš skrydį nusipirkti porą skėčių ir po plosčių nuo lietaus. 😂🙏 Šiaip lietingi orai Italijoje tokiu metu nėra būdingi, tačiau skaitinėjau, kad nors čia saulės apstu, lietingų periodų išties pasitaiko. Nemaniau, kad pasitaikys būtent gegužės gale (keliavome 17-22 d.), bet ką jau – teko prisitaikyti. Ir galiu pasakyti, kad mums labiau pasisekė, negu nepasisekė su oru. Lietaus nebūta didelio ir liūtingo – grybų lietus, kuris buvo tai intensyvesnis, tai visai vos juntamas. Gaivi, drėgna +18-20 laipsnių temperatūra leido mėgautis kelione, neleipstant nuo karščio. Žmonių minios prie lankomų objektų tokios didelės, kad nė neįsivaizduoju kokios jis būtų buvę geru oru! O be to, šiek tiek vėsesnis oras reiškia ir mažiau prakaituojančių aplink turistų, tad mažiau visokių skysčių ir kvapų nuo žmonių man patiko.

Mūsų viešbutis

Iki kol nepradėjau ieškoti, kur apsistoti, nemaniau, kad Romoje tokie brangūs viešbučiai. Nežinau, buvau naivi – galvojau, tikrai rasime kažką padoraus už prieinamą kainą – juk visada iki šiol rasdavome. Bet mes norėjome gyventi šalia centro ir kuo mažiau važinėti nereikalingus atstumus, tai ieškojau mums viešbučio 2-3 km spinduliu nuo lankytinų Romos vietų. Galiu pasakyti, kad viskas ten labai brangu ir viena naktis geresniame viešbutyje dviese kainuoja apie 1000 eurų. Mūsų biudžetas buvo 500-600 eurų visoms keturioms naktims, tai… po ilgo naršymo ir šimtų peržiūrėtų viešbučių pagaliau, rodos, radau, ko ieškojome – 500 eurų, 4 naktys, 2,5 km nuo centro.

Iš nuotraukų viešbutis nepasirodė prabangiausias, o ir žvaigždutės tik dvi, bet bent jau, atrodė, tvarkingas – kol ieškojau vietos apsistoti, prisižiūrėjau tokių nakvynės namų, kad jau buvau beužsinorinti atšaukti kelionę. 😁 Bet, atrodo radau normalią vietą. Deja, vieta buvo tragediška. Visų pirma, nė kiek nepanaši į nuotraukas, kurias jie pateikė. Pasijaučiau labai apgauta, nes nuotraukos darytos gal prieš daug daug metų, kai viešbutis buvo ką tik įrengtas – dabar jis toks senas ir nutręštas, kad vos atpažinau – maniau ne į tą vietą atvažiavome.

Antra – nemandagus aptarnavimas. Administratoriai nebuvo patys paslaugiausi ir mandagiausi, o per 4 naktis aš jų mačiau gal 7 skirtingus.

Kai tik atvykome, mums nemaloniai buvo pranešta, kad mūsų kambaryje, duše, bėga vanduo. Išties – iš lubų kapsėjo vanduo tiesiai ant žemės visame vonios kambaryje, ant žemės buvo pritiesta rankšluosčių, kurie visi buvo geltoni/rudi nuo to vandens. Administratorius prižadėjo – atsiprašome, nebijokite, rytoj ryte iš karto pakeisime kambarį. Žinoma, ryte niekas nieko nepakeitė – pažadėjo, kad sutvarkys vandens lašėjimą. Kitą dieną, žinoma, dar niekas nebuvo sutvarkyta. Kad nekeltumėm bangų, trečią dieną pažadėjo, kad grąžins dalį sumos už viešnagę – 200 eurų kompensuos. Ketvirtosios naktis paryčiais mes jau pakavomės į oro uostą ir kompensacijos niekas nebesiūlė – kitas administratorius esą nieko nežino ir šiaip – jie nelabai kompensuoja, nebent parašysime jiems laišką į emailą, kurio irgi nedavė ir nepasakė. Žodžiu. Lyg to nebūtų gana, ten sienos buvo plonesnės už popierių, girdėjosi kaip kiti žmonės vakare vartosi lovose, o dar nekalbu apie elektros dinginėjimą ir nepatogų spyruoklinį čiužinį.

Žodžiu, jeigu į Romą biudžetiškai, tai siūlyčiau aplenkti šią vietą, nes tada jau geriau namie likti. Man tai buvo nemaloni patirtis, kurios niekada nekartočiau.

Vieta – Radio Hotel

Pasigrožėki mūsų apartamentais:

Romos miestas – koks jis?

Iš tiesų Romą dažnai esu girdėjusi įvardijamą kaip romantiškiausią miestą. Žinoma, romantiką mes visi skirtingai suvokiame, o tai įsitikinau, kai aplankiau Italijos sostinę. Didelis miestas, turintis daug didelio miesto problemų: šiukšlių, benamių, turistų, netvarkos, neskanių kvapų ir vaizdų, didelį eismą… Jokios romantikos ten net norėdama negalėjau įžvelgti. Minios žmonių nekuria intymios ir privačios nuotaikos, įvairūs kvapai neleidžia net galvoti apie kažką romantiško, o besimėtančios šiukšlės ir nešvara aplinkui neleidžia atsipalaiduoti ir pasijusti gerai. Man Roma nepaliko didelio įspūdžio ir antrą kartą į ją negrįžčiau. Na, bent jau į tą centrinę dalį, kurią mačiau. Žinoma, pati Roma yra milžiniška, galbūt yra ten romantiškų vietelių ir gatvelių, bet turistais aplipę monumentai ir centrinės miesto dalies „grožis” manęs nesužavėjo. Buvo įdomu ir smagu pamatyti tuos įžymiuosius architektūros pastatus ir pasigėrėti, kaip Roma stropiai saugojo ir išsaugojo bei iki šiandien saugo savo senamiesčio vaizdą ir gerbia griuvėsius. Bet ne jie pirmiausia šauna į galvą, kai prisimenu kelionę.

Instagrame dalinausi pastebėjimais apie Romą ir jos žmones – ką pastebėjau rasi highlihgtuose, užvadinau tą info „ROMA”, tai tikrai lengvai rasi!

Apibendrinimas

Žinoma, yra dar daug ką papasakoti – atrodo, buvau tik keletą dienų, bet įspūdžiai nesibaigia ir vis prisimenu ką nors. Bet kažkada įrašas turi baigtis ir nusprendžiau, kad pabaigsiu taip: Roma yra miestas, kurį verta aplankyti, bet tikrai prioritetuose jį padėčiau kur kas žemiau, nei pasirinkau šį kartą.

Dar šiek tiek akimirkų

Nesu kelionių ekspertė ar Romos žinovė, bet jeigu kyla kokių nors klausimų ar kažkas neramina – laukiu klausimų komentaruose ir pabandysiu padėti! ❤️

2 pakomentavo:
2023-06-20

Dovile, nors tau Roma nepatiko, bet užtai įrašas gavosi labai gyvas ir autentiškas! 😁 Ypač tos šiek tiek ironiškos nuotraukos 😁❤️

Dovile, ačiū 😁 Na bet sutik – skaityti apie tai, kas nelabai buvo gerai, šiek tiek įdomiau, nei apie tai, kad viskas buvo tobula 😁🙏 Ačiū, kad skaitai. ❤️