4 dienų kelionė į Barseloną: mano įspūdžiai, patirtys ir patarimai

kelione i barselona

Koks geras tas jausmas, kai grįžti iš kelionės – būni pasiilgusi namų, viskas taip vėl iš naujo miela ir malonu. 😁 Nors kaskart grįžus iš kelionių pasižadu sau, kad keliausiu daugiau – na, gaunas kaip gaunas. 😁 Skubu dalytis savo kelionės į antrą didžiausią Ispanijos miestą – Barseloną – įspūdžiais! Jau daug kas laukia patyrimų ir patarimų, o dar žinau, kad daug kas klaus, tai įspėju, kad visi atsidurs būtent šitame įraše – kad man nereiktų to paties pasakoti visiems iš eilės. 😁

Kaip keliavome į Barseloną?

Į Barseloną keliavau su savo sužadėtiniu – buvome tik dviese. Norėjau ten, kur būtų gražu ir šilčiau nei Lietuvoje kovo mėnesį, tai kažkaip natūraliai kilo mintis pakeliauti po Barseloną.

Kadangi kitoje šalyje norėjau atšvęsti savo gimimo dieną, išvykimo ir grįžimo datos buvo labai specifinės ir toms datoms neradome tiesioginio skrydžio tiesiai į Barseloną, todėl teko keliauti per kelionių agentūrą. Keliavome su Makaliumi, tačiau agentūra pasiūlė tik tiesioginį skrydį pirmyn bei atgal ir užrezervavo viešbutį. Jokių kitokių papildomų pramogų ar dalykų įtraukta nebuvo, prisidėję 20 kg bagažą, sumokėjome ~1000 eur nakvynei ir skrydžio bilietams.

Skrydis truko apie 3 val. su trupučiu į vieną pusę, tiek pirmyn, tiek atgal skridome Ryanair oro linijomis.

kelione i barselona

Namų darbai – ką privaloma aplankyti Barselonoje?

Kiekvienas sprendžia pats – ką kelionėje jis nori veikti ir ką pamatyti. Vieniems kelionės yra apie maistą, kitiems apie aktyvias pramogas ir pan. Man kelionės yra daugiausia apie naujus įspūdžius.

Kelionę nusipirkome gan anksti, todėl turėjau daug gražaus laiko svajoti ir planuoti. Susižiūrėjau lankomiausias Barselonos vietas ir į sąrašą įsidėjau tas, kurios pasirodė įdomiausios mudviems su vyru. Mūsų sąrašas atrodė taip:

• Barselonos zoologijos sodas (Parc de la, 08003 Barcelona, Ispanija)
  • „Sagrada Familia” bažnyčia (C/ de Mallorca, 401, 08013 Barcelona, Ispanija)

• „Ciutadella” parkas (Passeig de Picasso, 21, 08003 Barcelona, Ispanija)
  • „Guell” parkas (08024 Barcelona, Barselona, Ispanija)
  • „Picasso museum” muziejus (C/. de Montcada, 15-23, 08003 Barcelona, Ispanija)
  • „Moco” muziejus (C/. de Montcada, 25, 08003 Barcelona, Ispanija)
  • Casa Batllo (08007 Barselona, Ispanija)
  • Casa Milla (Pg. de Gràcia, 92, 08008 Barcelona, Ispanija

Buvome įsitraukę į sąrašą, bet nespėjome aplankyti:

• Dizaino muziejus (Pl. de les Glòries Catalanes, 37 – 38, 08018 Barcelona, Ispanija)
  • Nacionalinis meno muziejus (Palau Nacional, Parc de Montjuïc, s/n, 08038 Barcelona, Ispanija)
  • Mokslo muziejus (Plaza Leonardo Da Vinci, 4-5, 08019 Barcelona, Ispanija)

Namų darbai – kaip sutaupyti laiko (ir kojas😁) keliaujant?

Jeigu nebūčiau pasidariusi namų darbų – matyt, nebūtume per keturias dienas spėję aplankyti didžiosios daugumos objektų. Turiu omenyje, kad į mokamas vietas, kiek įmanoma, bilietus nusipirkome iš anksto. Parsisiunčiau Get Your Guide programėlę ir joje susiradau objektus, į kuriuos norėsime patekti ir susipirkome įėjimo bilietus dar prieš išskrendant.

Minusai – perkant bilietą reikia pasirinkti tikslią dieną ir laiką, kada lankysiesi norimoje vietoje. Tai nėra labai patogu tiems, kurie mėgsta spontaniškumą, bet tokiems kaip aš, kurie mėgsta nuo iki susiplanuoti savo dieną – nieko tokio, labai puiku. 😁

Pliusai – sutaupote valandų valandas laiko, nes prie kai kurių objektų eilės milžiniškos ir ten reiktų praleisti ne vieną valandą, kad tik įsigyti bilietą. Tada su bilietu keliauti į eilę, kur jau įleidinėja norinčiuosius ir ten laukti dar. Mes turėdami bilietus galėjome daugumoje atvejų keliauti tiesiai prie įėjimo – sakau daugumoje atvejų, nes pvz. į Zoologijos sodą net ir su išankstiniu voučeriu (voucher) turėjai eit įsigyt tikrąjį bilietą, o voučeris tik kaip įrodymas, kad jau už jį sumokėjai. Bet, man rodos, tik su Zoo sodu taip ir buvo, visur kitus per 48 val. iki vizito susigeneravo bilietas ir jo pirkti nebereikėjo.

Namų darbai – viešasis transportas Barselonoje

Kadangi jau turėjau susidariusi planą kur ir ką norėsime aplankyti, susižiūrėjus atstumus paaiškėjo, kad visur pėščiomis nenueisime – jau vien atvykus į vietą reikia būti ant kojų, neįsivaizdavau kaip tai būtų reikėję padaryti, per dieną suvaikštant +20 km vien nuo objekto iki objekto ir atgal, todėl viešasis transportas buvo neišvengiamybė. Toje pačioje Get Your Guide programėlėje radau Barselona City Card. Į ją įėjo nemokamas viešasis transportas (autobusai, tramvajai ir metro) pasirinktam dienų kiekiui bei nuolaidos muziejams, kai kurie muziejai – nemokamai.

Svarbu tai, kad nusipirkus tas korteles, jas būtina išsikeisti. Mes tai padarėme tiesiog oro uoste – informacijos centre. Jis buvo prie išėjimo, todėl nebuvo sudėtinga rasti. Parodėme nusipirktus QR kodus, juos darbuotojas nuskenavo, padavė po dvi korteles – vieną plastikinę (muziejams ir nuolaidoms), kitą popierinę (viešajam transportui).

Iš pradžių mieste bandėme naviguoti autobusais, tačiau mums tai sekėsi prastokai – galų gale pasirinkome nors ir mažiau patirtą, bet kur kas paprastesnį keliavimo būdą – metro. Barselonoje metro labai išvystytas ir po miestą naviguoti be galo patogu, paprasta ir smagu. 😁 Su metro per keletą minučių nuvykome visur, kur mums reikėjo ir nesusidūrėme su jokiomis problemomis.

Rekomenduoju atsisiųsti dar vieną programėlę – TMB App. Čia kaip pas mus Trafi – gali susižiūrėti autobusų, metro maršrutus, stoteles. Tiesa, joje nieko nėra apie tramvajus, bet ir aš apie juos nieko pakomentuoti negaliu – nesinaudojome. Po metro nieko nenorėjome keisti – lengviausias keliavimo būdas. Esmė metro paprasta – reikia žinoti kurios metro linijos tau reikia ir kurios krypties – kad nenuvažiuoti ne į tą pusę. Atkreipiant į tai dėmesį visa kita labai paprasta, o kadangi dar ir turėjome daugkartinę viešojo transporto kortelę, nereikėjo pastoviai pirkelioti bilietėlių (prie bilietėlių automatų irgi visada pasimetusių turistų eilės).

Suprasti kaip naudoti tą viešojo transporto kortelę man labai padėjo šis video klipas. Rekomenduoju pasižiūrėti, jei tokią kortelę naudosite pirmą kart. Nes mums buvo pirmas ir turėjome daug klausimų. 😁

Taxi, pavežėjai Barselonoje

Jeigu nesat viešojo transporto mėgėjai, galima naudotis ir taxi bei pavežėjų paslaugomis. Barselonoje yra Freenow ir kitokių taxi programėlių, taip pat veikia ir mūsų jau įprastas Bolt, Uber. Tik turėkite omenyje, kad taxi Barselonoje kelis kart brangesnis, nei pas mus. Ten eismas intensyvus, 3 kilometrus važiuoji pakankamai ilgai, gatvės judrios, daug perėjų, daug šviesoforų, daug visokio judesio, pėsčiųjų, dviratininkų ir pan. Taip pat savaitgalį kai nuvykome, sekmadienį, taxi išsikviest mums net nepavyko – nebuvo laisvų vairuotojų, kurie galėtų priimti užsakymą, o porą kilometrų siūlė važiuoti už 30 eurų. Jeigu čia, Lietuvoje, piko metu pakeliate antakius dėl 8-10 eurų, tai ten teks kilnoti dėl 30-60 eurų.

Nepaisant tokių kainų, porą kartų taxi kvietėmės – vieną dieną pasiklydome su autobusais ir tiesiog nebeturėjome nei jėgų nei nuotaikos atsipainioti ir ieškoti kas kaip, todėl rinkomės lengviausią sprendimą ir iki viešbučio grįžome su taxi. Kitas kartas – 4 val. ryto važiavome į oro uostą.

Orai Barselonoje kovo mėnesį

Vienas didžiausių klaustukų man buvo – ką rengtis. Sunku buvo suprasti – nors ir žiūrėjau orus, žinojau, kokia maždaug bus temperatūra, po tokios ilgos žiemos žmogus pamiršti ką reiškia tas +16 ir ar čia šilta ar šalta. Tai tiesiog priminsiu, kad +16 – kožos, storesnio džemperio oras, o +19 – +20 – suknelių ir maikučių oras. Mums pasisekė, nes kiekviena diena buvo vis šiltesnė. Pirmą atvykimo dieną dar bastėmės su striukėmis, kitas dienas jau su plonesniais apdarais, o paskutinę dieną jau iš viso užsidėjau suknelę, buvau plikomis kojomis ir rankomis. Vakarai vėsūs, norisi jau kažką užsimesti, o ankstyvi rytai – kaip vasarą, vėsesni, tačiau greit įsidienoja. Tai galiu drąsiai sakyti, kad orai Barselonoje kovą, kaip pas mus gegužę. Taip pat reikia nepamiršti, kad tai miestas prie jūros – kuo arčiau jūros eini, tuo didesnis vėjas pučia, tačiau prie +20 tas vėjas jau nebe problema buvo, o gaivinanti išeitis, kad oras būtų komfortiškas. Man toks oras labai labai patiko – nekaisti, nešali, gali mėgautis miestu, parkais. Tiesa – nors dauguma medžių žali ir palmės mojavo, dar buvo nemažai kažkokios rūšies medžių, kurie dar nebuvo sužaliavę – tai šiek tiek trūko jų, bet palmės viską atpirko.

Mūsų viešbutis

Makalius parinko Acta Voraport viešbutį mūsų viešnagei – prie pat jūros, netoli Barselonos centras, o mūsų aplankyti objektai nuo viešbučio – max 4 km spinduliu. Mes patys galbūt būtume pasirinkę kažką kitokio, tačiau viešbutis nebuvo prastas – naujas, kvepiantis, švarus, malonus aptarnavimas. Patiko, kad kambarinės nesibrauna į kambarį bet kada, sutvarko jį tada, kai išeini pusryčiauti. Mažiausiai gal viešbučio pusryčiai patiko – nelabai skanūs, nebuvo įvairovės ir visas 4 dienas reikėjo valgyt kiaušinienę. Nei kokio blyniuko, nei šiaip kažko kitko įvairesnio karštam patiekalui viešbutis nepasiūlė. Aš kai nesu didelė kiaušinių fanė – man trūko, bet už tai netrūko bandelių, vaisių, tai išgyvenau. 😀 Jokio gražaus vaizdo pro langą negavom – žiūrėjom į statybų aikštelę šalia, nei šlepečių, nei chalato, kambary nebuvo ir šaldytuvo. Gyvenom vat taip. Buvo švaru, tvarkinga, kambaryje kvepėjo, tai mums nieko daugiau kaip ir nereikėjo. Buvo ant viešbučio stogo ir terasa, kuri, gaila, bet buvo remontuojama, tai nei baseiniuko, nei bariuko, bet vakare užkilom bent į miestą iš aukštai pasižiūrėti. 🙂

Zoologijos sodas, Barselona

Nors zoologijos sodai nėra tas dalykas, kuriems itin pritarčiau ir turiu labai mixed emotions, mano vyras niekada tokiame nėra buvęs, o ir aš labai mėgstu gyvūnus, tai nutarėm, kad nueisime. Visgi, nors gyvūnų įvairovė ten buvo didelė ir pamatėme tikrai nemažai jų, širdį spaudė maži gyvūnų gardai, slogios jų nuotaikos. Gyvūnai tai miegojo, tai slėpėsi. Jei nesislėpė – valgė, o gyvūnų ėdalas, atrodė, jiems yra dienos užsiėmimas. Gyvūnai vaikščiojo pakampiais, o kai kurie tiesiog sustingę žiūrėjo į vieną tašką. Supratau, kad daugiau į zoologijos sodus neisiu, kad ir kaip mėgstu būti šalia gyvūnų. Nors mano toks boikotas pasaulio nepakeis, bet reikia pradėti nuo savęs, tiesa?

Darbo laikas: kiekvieną darbo dieną nuo 10 val. iki 16.30 val., savaitgaliais iki 17.30 val.

Adresas: Parc de la, 08003 Barcelona, Ispanija

Sumokėta: 42,80 eur/2 asm.

Užtrukome laiko: ~2 val. pramoga

Ciutadella parkas, Barselona

Kadangi šis parkas yra šalia zoologijos sodo, būtų buvę tiesiog nelogiška neužsukti. Ypač kai šis parkas toks gražus ir fainas. Mes užsukome tiesiog pasivaikščioti, patyrinėti, tačiau čia laisvai galima pasidaryti iškylą ir su nerealiu vaizdu papietauti. Kadangi šiek tiek buvome nusivarę nuo kojų, viso parko skersai išilgai neišnagrinėjome, tačiau buvome priėję prie pagrindinio objekto parke – fontano. Jis, deja, neveikė, tačiau gražu vistiek buvo.

Darbo laikas: nuo 10 val. iki 22 val.

Adresas: Passeig de Picasso, 21, 08003 Barcelona, Ispanija

Sumokėta: nemokamai

Užtrukome laiko: ~1,5 val.

Sagrada Familia bažnyčią, Barselona

Šio architektūros stebuklo Barselonoje neįmanoma nepastebėti – jau bebaigiant atskirsti lėktuvu supratau, kad esame nebetoli, nes virš miesto išsišovusi stovėjo ji – Sagrada Familia bažnyčia. Buvome gavę komentarų, kad į vidų eiti neverta – suprantu, kodėl žmonės gali taip išsireikšti – nors pastatas atrodo be galo didelis, lankytina vieta viduje yra pakankamai maža, nėra ten daug kambariukų ir pan., tačiau pagrindinė apeigų salė yra tokia graži ir įstabi, kad man net neapsiverčia liežuvis sakyti, kad neverta. Žinoma, kiekvienas sprendžia pagal save, tačiau mes manome, kad atvykti kelis tūkstančius kilometrų, prieiti prie tokio pastato ir neužeiti į vidų – mažių mažiausiai yra praradimas. Tokioje vietoje tikrai pajunti kažkokį sakralumą, šventumą, kažko didingesnio už tave egzistavimą. Labai patiko!

Darbo laikas: nuo 9 val. iki 18 val.

Adresas: C/ de Mallorca, 401, 08013 Barcelona, Ispanija

Sumokėta: 65 eur/2 asm.

Užtrukome laiko: ~45 min.

Guell parkas, Barselona

Vėl gi – parkas, turintis be galo gražius vaizdus. Galima pasilipti aukščiau ir pamatyti Barselonos miesto panoramą, o pačiame parko centre – neįtikėtini ir itin unikalūs architektūriniai statiniai, kurie tiesiog prašyte prašosi dėmesio ir skatina iš kišenės traukti fotoaparatą. Daug ko ten galima pamatyti, tai tereikia apsiauti patogią avalynę ir pirmyn. Man patiko, mano sužadėtinis irgi minėjo, kad parkas be galo fainas ir įdomus.

Darbo laikas: nuo 9:30 val. iki 19:30 val.

Adresas: 08024 Barcelona, Spain

Sumokėta: 26 eur/2 asm.

Užtrukome laiko: ~2 val.

Casa Batllo, Casa Mila, Barselona

Nors į vidų eiti nesiryžome, praeiti pro šalį vistiek norėjosi – šie namai įtraukti į visus must-see Barselona sąrašus, todėl kaip gi čia praleisi? Namai yra šalia vienas kito, todėl atvažiavę su metro, praėjome ir pasigrožėjome abejais. Nors iš pirmo žvilgsnio ir neatrodo kažkuo ypatingi namai, kuo ilgiau žiūri – tuo daugiau juose pastebi. Rekomenduoju pamatyti!

Adresas: Batllo – 08007 Barselona, Ispanija,
Mila – Pg. de Gràcia, 92, 08008 Barcelona, Ispanija

Casa Mila
Casa Batllo

Picasso muziejus, Barselona

Kadangi kelionė jau ėjo į pabaigą, paskutinę dieną praleidome muziejuose ir, daugiausia, parduotuvėse. Muziejus pasirinkome aplankyti du, jie buvo vienas šalia kito, vienas iš jų – Picasso muziejus, kuriame ir jo, ir kitų menininkų darbai. Muziejus buvo nemokamas, nes turėjome tą Barselonos kortelę, kurią minėjau įrašo pradžioje. Šiaip kainuoja apie 15 eurų bilietas vienam suaugusiam.

Darbo laikas: nuo 10 val. iki 19 val., pirmadieniais nedirba.

Adresas: C/. de Montcada, 15-23, 08003 Barcelona, Ispanija

Sumokėta: nemokamai su Barselonos miesto kortele

Užtrukome laiko: ~1 val.

Moco muziejus, Barselona

Šis muziejus tiek man, tiek mano vyrui patiko labiau, kadangi jame – modernus menas. Ekspozicija tikrai įdomi, inspiruojanti, įtraukianti ir lavinanti fantaziją. „Suryjome” viską nuo paveikslų iki instaliacijų, visko buvo įvairaus, o pats muziejus toks rožinis ir naujoviškas, tai jeigu tokie tradiciniai muziejai kaip Picasso nepatinka, rekomenduoju užsukti į šį – šis tikrai patiks ir paliks įspūdį. Vėl gi – su kortele įėjome nemokamai, šiaip kainuoja apie 15 eurų bilietas.

Darbo laikas: nuo 10 val. iki 20 val.

Adresas: C/ de Montcada, 25, 08003 Barcelona, Ispanija

Sumokėta: nemokamai su Barselonos miesto kortele

Užtrukome laiko: ~1 val.

Parduotuvės ir prekybos centrai Barselonoje

Man svečioj šalyje šopintis patinka ir širdis leidžia pirkti daugiau, todėl tikrai aplankiau ne vieną parduotuvę ir prekybos centrą. 😀 Džiaugiuosi, kad mano sužadėtinis irgi buvo suinteresuotas kažką nusipirkti sau, tai galėjau pasileidus plaukus skraidyti po parduotuves ir pirkti.

Aplankėme šias parduotuves ir prekybos centrus:

Centre Comercial Diagonal Mar prekybos centras
Ėjau, nes jame buvo Primark parduotuvė – norėjau nusipirkti Primark kosmetikos ir šiaip pigių dalykų, bet šis Primark’as buvo labai mažas, tai nieko neradau beveik. Šį bei tą nusipirkau, užsukau į keletą kosmetikos parduotuvių, tokių kaip pas mus Drogas. Taip pat čia radau ir Kiko Milano parduotuvę, tai irgi užsukau pasidairyt, nusipirkau porą dalykėlių. Taip pat sudomino tokia Lefties parduotuvė – greitosios mados, kainos kaip bet kurioje kitoje greitos mados parduotuvėje (New Yorker, H&M ir pan.). Būtent šitoje parduotuvėje nusipirkau juodą, baltai taškuotą suknelę ir pasičiupau vieną dekoratyvinės kosmetikos produktą.

Adresas: Avinguda Diagonal, 3, 08019 Barcelona, Ispanija

Sephora
Panašaus tipažo parduotuvė, kaip pas mus Douglas, Kristiana. Milžiniška Sephora yra šiame prekybos centre – El Triangle. Čia užsukau paįdomauti, paliesti neliestus dalykus, tačiau niekas nesužavėjo tiek, kad įsigyčiau. Įsigijau tik Byoma prekės ženklo veido dulksną, nes kažką iš Byoma jau seniai norėjau išbandyti.

Adresas: C.C. Del Triangle, C. de Pelai, 13-37, Floor – 1, 08001 Barcelona, Ispanija

Primark
Užėjau į dar vieną Primark, tik šitas buvo per keletą aukštų ir labai didelis, todėl radau jame visko, ko norėjau ir parsivežiau kosmetikos pabandymui, kaip ir norėjau. 😀 Tai anam mažam net nebegaiščiau laiko ir iš karto važiuočiau čia.

Adresas: Pl. de Catalunya, 23, 08002 Barcelona, Ispanija

Maremagnum
Dar ir čia buvome atsiradę. Bet pats prekybos centras tikrai nieko gero – pasirinkimo nėra, o ir pats buvo pusiau tvarkomas, daug parduotuvių uždaryta remontui/pasikeitimams. Nesigailiu tik dėl to, kad labai gražus vaizdas, pakrantė, jachtos, laivai, jūra, saulė, palmės ir nuostabus kraštovaizdis. Taip pat šalia šio prekybos centro yra Barselonos akvariumas, jei norėtųsi užeiti, bet mes po zoologijos sodo patirčių į akvariumą nebėjome.

Adresas: Moll d’Espanya, 5, 08039 Barcelona, Ispanija

Maistas, restoranai Barselonoje

Man maistas nerūpi, aš galiu ir Ispanijoje, ir Prancūzijoje valgyti tai, ką valgau įprastai, tačiau mano sužadėtiniui kažką naujo paragauti yra pakankamai svarbu ir įdomu, todėl ėjome, žinoma, ragauti paella patiekalo. Aš jūros gėrybių nevalgau, o ir tą akimirką pakankamai soti buvau, tai ragavau užkandį – patatas bravas (keptos bulvės su padažu :D). Šaukštą iš vyro lėkštės pasigriebiau tos paella, bet paragavus įsitikinau, kad ne man toks maistas.

Paella ragavome ir po vyno taurę išgėrėme Brisa Sin Prisa restorane, adresu Rambla del Poblenou, 59, 08005 Barcelona, Ispanija. Restoranas paprastas, tačiau jaukus. Aptarnavimas patiko, maistas karštas, kainos pakankamai aukštos, jeigu neklystu, už jūros gėrybių paella, bulvių užkandį ir dvi taures vyno sumokėjome ~60 eur.

Buvome užsukę į Blu Bar – per savo gimtadienį, kovo 7 dieną, norėjau kokteiliuko. Išsirinkome šią vietą būtent dėl jų. Baras randasi Rambla del Poblenou, 11, 08005 Barcelona, Ispanija. Patiko atmosfera, aplinka ir brandingas. Kokteiliai nebuvo skanūs, o maistas patiko. Valgėme tortilijos čipsus su gvakamole kaip užkandį, aš vegetarišką burgerį, o mano vyras buritą.

Paskutinę viešnagės dieną spontaniškai įlindome į pubą/gastrobarą Green Room. Jis randasi Rambla del Poblenou, 20, 08005 Barcelona, Ispanija. Sex on the beach kokteilį užtaisė neblogą, vyrui neužkliuvo ir Long Island. Kartu prie kokteilio sužadėtinis valgė fish&chips, aš užsisakiau sumuštinių. Maistas buvo skanus, tik sunkiai man virškino tuos šaltus sumuštinius… :))

Pagrindinėje šio straipsnio nuotraukoje matote ledus ant stalo ir nerealų vaizdą į Sagrada Familia fasadą. išduosiu paslaptį, kad šalia bažnyčios, ant kampo, yra KFC greito maisto restoranas su dideliais langais, tad galite pasimėgauti burgeriu su vat tokiu vaizdu. 😀 Tikslus adresas: Av. de Gaudí, 2, 08025 Barcelona, Ispanija.

Taip pat, jei mėgstate greitą maistą, Barselonoje yra McDonalds restoranas ant jūros kranto, tad dar vienas burgeris su vaizdu į jūrą. 😀 Tikslus adresas:  Parc de Mar |, C/ de Jaume Vicens i Vives, 2, 08005 Barcelona, Ispanija. Žinoma, aplink yra ir kitokių restoranų ant jūros kranto.

Apibendrinimas

Viską sudėjus – kelionė man patiko. Barselona pasirodė gan jaukus ir draugiškas miestas, kuriame galima atrasti ką veikti, yra kuo grožėtis, yra ką ragauti. Ar sugrįžčiau dar kartą? Sakiau, kad tikrai taip, bet sugrįžčiau vasarą, kai oras būtų pakankamai šiltas ir malonus pasimėgauti jūra, paplūdimiu ir visais šitais vandens malonumais, kadangi dabartinė kelionė buvo ideali pažinti miestą, apkankyti lankytinas vietas – nealino kaitra, buvo galima ramiai turistauti ir neprakaituoti!

Trumpoji atmintinė

Sagrada Familia, Ciutadella park, Park Guell, Casa batllo, Casa Mila, Arc de Triumph, La Rambla street, Picasso museum, Moco museum ir kt.

Orai Barselonoje kovą – odinių striukių, švarkelių ir plonų lietpalčių orai, svarbus sluoksniavimas, nes rytai ir vakarai vėsesni, o dienos metu temperatūra gali pakilti iki +20 laipsnių.

Būtent kovo mėnesį drąsiai galima rengtis maikutes ilgomis, trumpomis rankovėmis, ilgas sukneles, sluoksniuoti, plikas kojas derinti su šiltesniu viršumi ir atvirkščiai. Paltų ir pūkinių striukių, kailinių nereikia, nebent vėlai vakare saulei nusileidus.

Barselonoje važiuoja autobusai, tramvajai, metro ir funikulieriai. Turistai gali įsigyti viešojo transporto korteles, kurios leis naudotis viešuoju transportu nemokamai. Tokios kortelės vadinasi „city card”.

Acta Voraport – pigus, tvarkingas ir pakankamai modernus viešbutis šalia jūros su patogu susisiekimu.

Taxi kainos Barselonoje yra šiek tiek didesnės nei Lietuvoje, o piko metu jos apskritai gali būti labai didelės ir už kelis kilometrus kelionės siekti keliasdešimtis eurų.

Smagu tai, kad Ispanijoje, kaip ir pas mus, šalies valiuta yra euras.

Nuoširdžiai patariu įsigyti kuo daugiau bilietų į norimus aplankyti mokamus objektus iš anksto – sutaupysite laiko ir jį galėsite skirti kelionei, o ne laukimui eilėse.

Dar šiek tiek akimirkų

Nesu kelionių ekspertė ar Barselonos žinovė, bet jeigu kyla kokių nors klausimų ar kažkas neramina – laukiu klausimų komentaruose ir pabandysiu padėti! ❤️

4 pakomentavo:
2023-03-11

Smagus ispudziai! Pasiilgau Barselonos!

Tikrai smagūs, mielai būčiau pasilikusi dar savaitei! 🤭❤️✨☀️

2023-11-23

Sveiki, man labai patiko Jusu keliones aprasymas, labai issamus ir aiskus.

Labas, Ugne. Ačiū! 😌❤️ Keliaujam mes su vyru labai paprastai, o tokie sudokumentavimai ir patiems vėliau patinka – pažiūrim, paskaitinėjam 😁👏