Kokie bus metai formuojame mes, žmonės. Savo idėjomis, pomėgiais ir pasikeitusiu požiūriu. Praėję du metai gan stipriai pakreipė kismo kreivę ir įpūtė naujų vėjų visose, absoliučiai visose srityse – net namuose buvome kitaip. Baigiantis 2021-iesiems, didžiausias ir jums puikiai pažįstamas Pinterest tinklas išanalizavo paieškas ir paskelbė prognozę ateinantiems metams. “Duokit originalumo ir spalvų” – kaip susitarę prašo visi 400 milijonų vartotojų iš viso pasaulio, užsukę į Pinterest platformą.
Originalumas ir retro
Kalbant apie grožio industriją, žmonėms trūksta blizgučių, norisi išsilaisvinti iš kasdieniškos pilkumos. Platformoje fiksuojamas net 145% paieškų pagausėjimas raktažodžio „dermal piercing unique” ir 100% paieškų pagausėjimas raktažodžio „crystal eye makeup„. Taipogi populiarėja ir dantų puošimas akmenukais – paieškos išaugo 85%. Reiktų nepamiršti paminėti ir naujai besiformuojančios tendencijos pėdų nagus puošti blizgiais akmenukais – “rhinestone pedicures” paieškos išaugo 150%.
Tęsiant temą apie nagus, 115% paieškos išaugo raktažodžiui “galaxy nails”, ką aš tikrai pavadinčiau šiek tiek retro. Jau nepamenu, gal 10 metų atgal “galaxy” tematika buvo top – aš netgi turėjau džinsus su kosmosu ir žvaigždėmis, o turėti tokį sijoną, pakabutį ar telefono dėkliuką buvo tikra svajonė.
Kas liečia plaukus ir šukuosenas, dar vienas retro momentas – šukuosenos “mullet” paieškos išaugo visus 190%. Šios šukuosenos populiarumą ypač pastebiu Z kartoje – stebiu ir negaliu patikėti kaip galima norėti taip išsikarpyti plaukus. Tačiau savo laiku, paauglystėje, man irgi buvo toks noras, atrodė labai jau patrauklu ir gražu. Trumpi plaukai taip pat tendencijų viršūnėje – šukuosenų trumpiems plaukams paieškos išaugo 185%.
Perlai. Perlus, prognozuojama, vis labiau pamėgs ir moterys, ir vyrai. 185% išaugusios raktažodžio „pearl wedding decorations” paieškos ir net septynis kartus daugiau kartų ieškoma “pearl necklaces for men”.
Po kelerių metų slegiančių naujienų ir mirties tvaiko visur, kur pasisuksi, žmonės pasiilgo ir ištroško spalvų. 140% išaugo spalvotų drabužių derinių paieškos, o ypač “electric blue outfits”. Tačiau kaip ir visur, taip ir mados srityje nėra tik juodo ir balto. Nors spalvoti drabužiai populiarėja, gotiškas stilius taip pat. Gotai nori savo stiliaus pižamų ir drabužėlių kūdikiams – realus 185% paieškų padidėjimas raktažodžiui “goth pyjamas” ir 120% raktažodžiui “goth baby clothes”.
2021 m. daugiausia kartų ieškote daina Google paieškoje -
"Drivers license" - Olivia Rodrigo
Inspiracijų paiešką retro stiliuje liudija grįžtantis, klasikinis šachmatų lentos raštas – nuo languoto manikiūro (165% išaugusios paieškos) iki šachamtų lentos rašto grindų plytelių (net 5 kartus išaugusios paieškos).
Influx parduotuvėje gali rasti madingą puodelį, kuris puikiai atitinka šiandienines langelių rašto tendencijas:
Namuose būti gera
Kažkaip per pastaruosius metus pamilome ir prisijaukinome namus, ar ne? Pasirodo, kad ne taip ir blogai yra juose likti. O kai juose lieki, kažkaip atkreipi dėmesį į kiekvieną detalę ir norisi susikurti sau jaukią ir saugią oazę. Pritrūkus draugijos, žmonės renkasi… augalus. 175% išaugo paieškos raktažodžiui „stair gardens”, o „floral ceiling” paieškos išaugo trigubai. Internete naršantys žmonės uoliai puolė atnaujinti savo namų interjerus. Keistas dalykas, tačiau labiausiai visiems užkliuvo jų “laundry rooms”. Mes Lietuvoje atitikmens tokiam kambariui neturime, nepopuliaru turėti atskirą kambarį dedikuotą tik skalbimui. Raktažodžiui “luxury laundry room ideas” paieškos išaugo net 11 kartų. Žmonės taip pat ėmėsi optimizuoti namus savo keturkojams draugams – raktažodžiui “luxury dog room” paieškos išaugo 115%, o išsireiškimas „catify your home” platformoje pastaruoju metu sutinkamas keturis kart dažniau nei visada. Aš ir pati karantino laikotarpiu dar labiau ir stipriau pradėjau norėti gyvūno – rodos, taip smagu būtų turėti namuose kompanijoną, kuris pūkuotas ir kniaukia arba loja.
Jautimąsis gerai perauga į šiokį tokį spiritualizmą. 60% daugiau internautų klausė klausimo „How to protect your energy”, o paieškos raktažodžiui „How to raise your vibration” išaugo 145%. Na ir dar – auros spalva. Informacijos apie tai ieškoma 35 kartus daugiau, negu bet kada. 8 kartus išaugo ir “crystal rooms” paieškos. Na ir mano mėgstamiausia paieška – “home massage room” išaugo 190%. Sutinku, į kokią nors masažinę kėdę ir aš miela sukrisčiau po dienos darbų…
Pastarieji metai ne tik kad laužė žmones psichologiškai, tačiau daug jų neteko ir savo pagrindinio pajamų šaltinio. To pasekoje žmonės susidūrė su pinigų problemomis ir ieškojo kaip tas problemas išspręsti. Investavimo patarimų paieškos išaugo 195%, o finansinio raštingumo panoro išmokti 155% daugiau vartotojų.
Alkis kelionėms
Kelionės kurį laiką buvo ribojomos visai, o ir šiaip buvo tikrai baisu kažkur keliauti. Alkis kelionėms yra išaugęs ir stipriai padidėjęs. Dvigubai daugiau paieškų susilaukia raktažodis “all-inclusive resorts”. Vis dar prisibijantys keliauti ir palikti namus, nuo rutinos “pabėga” kitais būdais – per maistą. Nacionalinių virtuvių receptų paieška išaugo iki 5 kartų.
Myliu, noriu išsaugoti
Džiugina ir tai, kad ne visos poros išsiskyrė pabuvę ilgiau kartu. Turiu omeny, kad likę uždaryti namuose įsimylėjėliai ėmė vienas kito nekęsti ir pasuko skirtingais keliais. Tie, kurie nepasuko, sumanė problemas išspręsti. Žmonės Pinterest ėmė ieškoti užduočių poroms, o raktažodžio “healthy marriage tips” paieška išaugo net 190%. Taip pat “setting healthy boundaries” paieškos išaugo 170%. Pastebėjau, kad atsirado ir naujų produktų, skirtų būtent poroms – visokie žaidimai, knygos ir pildomi žurnalai, skatinantys susivienyti ir nuveikti kažką kartu. Aš pati su savo antra puse mielai žaidžiau kompiuterinį „It takes two” žaidimą – buvo tikrai smagu, o susitarti su draugu man pavyko tikrai neblogai ir ebndradarbiaudami nuveikėme tikrai nemažai!
Svarbus judesys
Judėti yra labai svarbu. Kartoju tai sau kiekvieną dieną bet tos mintys ir lieka mintyse. Reikėtų pagaliau susiimti. Taip galvoju ne tik aš viena. Žmonės platformoje net 135% daugiau ieško raktažodžio “lazy workout in bed”, 80% daugiau norima sužinoti ir kasdienių mankštos pratimų. Šiam raktažodžiui “simple dance moves” ir jo paieškos išaugimui 150% man atrodo turi įtakos kitas socialinis tinklas TikTok. Judesys, man atrodo, niekada neišeis iš mados ar tendencijų sąrašų. Juk mes nejudėdami negalime nei justis, nei atrodyti gerai.
Čia, žinoma, išvardijau tikrai ne visas prognozes. Atrinkau tas, kurios man pasirodė įdomiausios ir, kurias prisijaukinsiu pati (ypač tą dalį apie judėjimą…). Pareflektuojant – tikrai buvo įdomūs ir pilni pasikeitimų pastarieji metai. Įdomu gi, ką atneš, kokių siurprizų bus 2022-aisiais.
Kokius tiklsus užsibrėžei naujiems, 2022 metams?
Atsakyk komentaruose!
Geras irasas 🙂
❤️
Taip smagiai susiskaitė 🤩🤩 o dėl tikslų, tai šiais metai galvoju reikėtų kažkaip labiau susisteminti tuos tikslus, nes prisirašau tų tikslų, bet nei pusės neįgyvendinu🙈🙈
taip 🙂 visų pirma ir man reikėtų būti sąžininga su savimi ir išsikelti bent vieną tikslą, ir jį įgyvendinti, o neapkrauti savęs dvidešimčia ir nebežinoti nuo ko pradėti…. aš tokia pat 🙈
👌😁
❤️❤️❤️