„Prada“ perka ‚Versace‘ už 1,4 mlrd. dolerių

Įsigijimas oficialiai sugrąžina šį prekės ženklą į itališkos prabangos sferą.
„Prada“ oficialiai įsigijo ‚Versace‘ už 1,25 mlrd. eurų (apie 1,4 mlrd. JAV dolerių). Apie, ko gero, didžiausią šių metų mados įsigijimo sandorį buvo paskelbta anksti šį rytą po kelis mėnesius trukusių šnabždesių ir derybų. Be to, kad pirkinys ne tik spindėjo doleriais, bet ir sukūrė svarbų kultūrinį momentą tarp dviejų estetiškai priešingų, bet vis dėlto legendinių italų prekių ženklų.

„Prada“ ‚Versace‘ reiškia visiškai kitokią misiją nei dabartiniai prekės ženklai ‚Prada‘, ‚Miu Miu‘ ir ‚Luna Rossa‘, kurie klesti po visa apimančiu Miuccia Prada skėčiu. Nors kiekviename grupės prekės ženkle dirba nuosavų dizainerių komandos, o „Prada“ prekės ženklus kuria kartu su vienu iš kūrybos vadovų Raf Simons, „Versace“ į mėgstamą, bet griežtą „Prada“ estetiką įneša gaivinančios laukinės energijos.


Versace šis sandoris tiesiogine ir simboline prasme reiškia grįžimą į Italiją. Nuo 2018 m. prekės ženklas kartu su Michael Kors ir Jimmy Choo priklausė amerikiečių bendrovei „Capri Holdings“. Nuosavybės perleidimas iš esmės reiškia dideles lažybas dėl „Made in Italy“ vertės, ypač šiuo metu nuolat besikeičiančio pasaulinio prekybos karo sąlygomis.


Kovo mėn. Donatella Versace netikėtai 2025 m. rudens/žiemos sezono metu, po beveik 30 metų vadovavimo, atsistatydino iš prekės ženklo dizainerės pareigų. Jos vietą užims Dario Vitale, pirmą kartą prekės ženklo istorijoje paskyręs ne šeimos narį (šis žingsnis nelabai skiriasi nuo Simons pozicijos po Miuccios sparneliu). Nors ji nebėra vadovė, viešai gyrė šį įsigijimą. „Labai džiaugiuosi, kad „Versace“ tapo „Prada“ šeimos dalimi. Gianni ir aš visada labai žavėjomės Miuccia, Patrizio ir jų šeima“, – ‚Instagram‘ žinutėje rašė Versace. „Man didelė garbė, kad prekės ženklas atsidūrė tokio patikimo italų šeimos verslo rankose, ir esu pasirengęs visomis išgalėmis remti šią naują prekės ženklo erą.“


Pasak „Prada Group“, „Versace“ išlaikys nepriklausomą dizainą ir vadovavimą. Iš išorės atrodo, kad prekės ženklo DNR ir autentiškumas išliks nepakitę, todėl Vitale galės visiškai atsinaujinti taip, kaip jam atrodys tinkama. Tačiau ar „Versace“ pasiners į biuro sirenų estetiką? Ar „Prada“ staiga pasiskolins iš 2000-ųjų pradžios mados namų „slinky“ kirpimų? O gal pamatysime, kad „Fendace“ bendradarbiavimas bus pervadintas į „Pradace“? Pramonės atstovai stebi, kaip du kultiniai vardai apsikabina, ir šie klausimai laukia atsakymų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Reklama:
DAUGIAU STRAIPSNIŲ:
SKAITOMIAUSI:
Reklama: