Jau birželio 9 d. galėsie išvysti atsinaujinusį, dainininkės ir aktorės Lady Gag’os kuriamą kosmetikos prekės ženklą „Haus Labs”.
Iš pradžių šis prekės ženklas buvo paleistas 2012 kaip parfumerinis prekės ženklas ir 2014m. pasirodė pirmieji Gagos įkvėpti kvepalai „Fame”. Vėliau, 2019 rugsėjį, prekės ženklas prasiplėtė ir iki kosmetikos produktų ir buvo vienas pirmųjų didžiųjų prekės ženklų grožio srityje, kurie nuėjo prekiauti į Amazon.
Kaip supratau, Amazon Lady Gag’os prekės ženklui nebuvo pelningas, kadangi kūrėja re-brandinga prekės ženklą ir palieka Amazon platformą – pasirinko prekiauti per savo internetinę svetainę ir siųsti prekes world-wide bei pasirinko keletą fizinių parduotuvių (Sephora ir kt.).
Gaga žada inovacijas, ryškias spalvas, stiprią pigmentaciją ir kompromiso ieškojimo tarp to, kas ryšku ir tarp to, kas saugu odai. Nekantrauju, būtinai ką nors išbandysiu. 🤗