UGC turinio kūrimas

Fotografuoju ir filmuoju UGC turinį įvairiems prekių ženklams.

Mielai prisidėsiu prie jūsų prekės ženklo įvaizdžio puoselėjimo ir sukursiu kokybišką, estetiškai patrauklų UGC turinį. Filmuoju trumpus video, fotografuoju nuotraukas, rašau tekstus. Jeigu sudomino ir norite pamatyti daugiau darbų – rašykite laišką į info@influx.lt arba susisiekite per kontaktų formą, esančią apačioje.   

UGC turinio pavyzdžiai

Kas yra UGC? 

Trumpai tariant, vartotojų sukurtas turinys (UGC) – tai bet koks prekės ženklo gerbėjų ir platesnės auditorijos sukurtas turinys, kuris gali būti naudojamas siekiant parduoti daugiau produkto. Tai gali būti nuotraukos ir vaizdo įrašai, kuriais dalijamasi socialiniuose kanaluose, atsiliepimai, apžvalgos, tviterio žinutės, tinklaraščio įrašai ir kt. Akivaizdu, kad jums, kaip prekės ženklui, visada labai smagu girdėti, kad klientai patenkinti jūsų gaminiais. Tačiau UGC grožis slypi tame, kad ir kitiems pirkėjams labai smagu išgirsti, kaip žmonės džiaugiasi jūsų produktais. Taigi, šis klientų turinys sustiprina tai, ką apie jus sako vartotojai, ir taip sukuria prekės ženklo žinomumą, užuot prekės ženklui reklamuojant save tiesiogiai.

78 % tūkstantmečio jaunuolių labiau domina UGC, o ne profesionalus turinys (PC). Paprasta ir aišku, kad žmonės yra labiau linkę įsitraukti į naudotojo sukurtą turinį nei į bet kokio kito tipo turinį. UGC turinys padeda elektroninės prekybos parduotuvėms padidinti konversijas vidutiniškai 15 %. Tai ne tik šauni idėja, padedanti sustiprinti jūsų prekės ženklo ryšį su tiksline auditorija (nors ji gali labai padėti šiame skyriuje!). Duomenys iš tikrųjų patvirtina, kad klientų turinys gali padidinti pardavimus. Dėl daugybės privalumų UGC iš tiesų yra būtinas elektroninės prekybos parduotuvėms.

 

UGC turinio privalumai

Kadangi šis turinys buvo gautas iš paprastų žmonių, jis yra ypač neapdorotas ir autentiškas. Be to, gaminį naudoja žmogus, kuris nėra studijoje fotografuojamas modelis. Tai tikri žmonės, gyvenantys pasaulyje ir darantys gražias nuotraukas su jūsų produktais. Kodėl nenorėtumėte jų naudoti? Kadangi prekių ženklai, vykdantys naudotojų sukurto turinio kampanijas, laikomi autentiškais, natūralu, kad vartotojai jais labiau pasitiki. Iš tiesų tyrimai rodo, kad dauguma vartotojų 50 % labiau pasitiki vartotojų sukurtu turiniu nei kita žiniasklaida. O jei 70 % klientų prieš pirkdami tikrina produktų apžvalgas, UGC padės jums sustiprinti savo produktų patikimumą ir veikimą.